damnoshB

مطالب آموزشی پزشکی

damnoshB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

روغن رز هیپ

1-رزهیپ علائم پیری را کاهش می دهد

بسیاری از محصولات زیبایی ادعا می کنند علائم پیری را کاهش می دهند ، اما همه ی ما میدانیم که این محصولات حاوی مواد شیمیایی هستند که برخی از آنها اثرات سوء بر سلامتی فرد دارند.

 

از طرف دیگر روغن گل سرخ کاملاً طبیعی است و در بسیاری از موارد ، می توانید نسخه های ارگانیک محصول را خریداری کنید. این تضمین می کند که شما (و پوست تان) میتوانید از مزایای بیشمار این روغن بهره مند شوید و علایم پیری پوست را از بین ببرید.

 

روغن گل سرخ حاوی یک فرم طبیعی ویتامین A است که گفته می شود باعث کاهش عمق چین و چروک ها ، محو شدن خطوط ریز و لکه های کم رنگ می شود.

 

2- پوست را روشن می کند

اگر پوست شما کمی خسته و بی حال به نظر می رسد ، زمان خوبی است که این روغن شگفت انگیز را امتحان کنید. پس از یک مدت استفاده از روغن رزهیپ، خواهید دید که خواص موجود در روغن باعث سفت شدن منافذ و روشن تر شدن پوست می شود.

 

این روغن به طور طبیعی حاوی ویتامین C است که به بازسازی سلول نیز کمک می کند و باعث تقویت درخشندگی کلی پوست می شود. متخصصان مراقبت از پوست توصیه می کنند که روغن را در شب بعد از تمیز کردن وشستن پوست ، استفاده کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۴/۱۶
  • سمیرا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی